Mirzet Mahmuljin (38)
Kundemottaker for Mercedes-Benz
Mirzet Mahmuljin er kundemottaker for Mercedes-Benz og mannen du treffer da du kontakter vår Mercedes-Benz verkstedavdeling.
Dersom du skulle ha behov for hjelp, service på bilen eller om noe må repareres, er det som regel Mirzet du skal ha tak i. I tillegg er det Mirzet som booker tid og sørger for at hverdagen til mekanikerne flyter som den skal.
Kunde- og løsningsorientert
Mirzet er en mann med stor arbeidskapasitet og er alltid kundeorientert og fokusert. Alltid tidlig på jobb, og det er kanskje løsningsorientert som er det ordet som beskriver han aller best. En meget dyktig kundemottaker, som alltid legger prestisje i å ha fornøyde kunder.
Sertifisert kundemottaker
Han har levd og jobbet halve livet i Norge, og det er bil han har jobbet med hele sin aktive yrkeskarriere. Han har tidligere jobbet med Peugeot, men er nå sertifisert kundemottaker for Mercedes-Benz. Han har et veldig tett og godt samarbeid med servicesjef Sverre Schjervheim.
Mirzet trekker frem samarbeidet mellom avdelingene, og at alle jobber hardt for bedriftens beste som en av sine motivasjonsfaktorer.